ESCOLA MEDITERRANI DE CAMPCLAR. Tertulias literarias dialógicas
L’escola Mediterrani[1] ha fet i continua fent front a diverses problemàtiques que són generades en molts casos per la dificultat que es té a l’hora de comunicar-se amb les famílies i per l’absentisme de l’alumnat. Per aquest motiu des de la direcció s’ha decidit apostar pel projecte de Comunitat d’aprenentatge. El pla estratègic d’aquest centre educatiu, té com a objectius “millorar els resultats acadèmics i la cohesió social.
L’arribada d’alumnat nouvingut procedent de diverses cultures, ha provocat canvis en el funcionament de l’escola. Segons la informació facilitada pel centre, un dels aspectes que més crida l’atenció i que podem destacar, és que no hi ha cap alumne que sigui d’origen català, la majoria són d’ètnia gitana, seguits pels marroquins i sud-americans. Hi ha la necessitat d’obrir espais de diàleg i participació conjunta on és tractin temes com la diversitat, la integració, la igualtat... de forma participativa i col·laborativa entre els alumnes i famílies.
No hay comentarios:
Publicar un comentario