ACTIVITAT 2
|
Guia d’assessorament
|
Continguts a treballar
|
1.1 Normes de comportament.
1.2 Coneixement d’alguns dels grans clàssics de la literatura universal, com
dels seus autors i autores.
1.3 Conscienciació de la importància de la
lectura.
|
Objectius
|
1.3 Consolidar conceptes
més enllà de la teoria.
1.4 Consolidar actituds
i normes de comportament.
2.1 Apropar la literatura clàssica
universal a l’alumnat.
|
Descripció de
l’activitat i metodologia
|
La guia d’assessorament ha de servir com a orientació per aquells i
aquelles mestres que s’estan iniciant en les tertúlies literàries
dialògiques. Ha de tenir com a objectiu descriure el que són les tertúlies,
el seu funcionament i posar una llista
de clàssics a partir dels quals es poden fer tertúlies literàries
dialògiques.
Per a realitzar-la
s’haurà de recollir informació sobre les tertúlies literàries dialògiques a
partir de tots els documents que aporta la comunitat científica internacional
i es tindrà com a exemple el Manual de
tertúlia literària dialògica[1] de
la CONFAPEA.
|
Temporalització
|
Aquesta activitat es realitzarà durant el període de pràctiques (d’octubre
a desembre).
|
Material, recursos i lloc on es realitzarà
|
Materials i recursos.
-
documentació
científica: llibres, autors/es, articles.
-
Ordinador.
Lloc.
ICE FORTE. Universitat
Rovira i Virgili de Tarragona.
|
Avaluació
|
Elaboració de la guia
d’assessorament.
Coherència de la guia.
Apartats treballats.
|
Observacions
|
|
ACTIVITAT 2
Suscribirse a:
Entradas (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario