ACTIVITAT 3
|
MOBY DICK
|
Continguts a treballar
|
1.3 Conscienciació de la importància de la lectura.
2.1 Amistat
2.7 Solidaritat,
sacrifici
3.1 Escolta i
participació activa durant les tertúlies.
|
Objectius
|
1.2 Saber expressar les
idees i opinions de forma adequada.
1.3 Consolidar conceptes
més enllà de la teoria.
2.1 Apropar la literatura clàssica
universal a l’alumnat.
2.3 Adquirir destreses, vocabulari i
habilitats per a saber comunicar-se sense dificultats.
4.4 Aprendre a respectar i valorar les
opinions dels altres.
|
Descripció de
l’activitat i metodologia
|
Moby Dick, és el segon
clàssic que he adaptat per als nens i nenes de P5 de l’escola Mediterrani de
Campclar.
En aquesta sessió han
faltat dos alumnes, però tot i això, la tertúlia ha estat participativa i els
nens i nenes ja comencen a consolidar les normes de comportament, com aixecar
la mà, escoltar, respectar les
opinions dels altres, etc. Com també, comencen a trobar-li sentit a realitzar
les tertúlies literàries i expressen que estan a gust a la biblioteca llegint
llibres amb el Pep i fent debats.
|
Temporalització
|
La tertúlia literària ha tingut una durada
de 45 minuts, de 12:15h a 13h:
-
20 minuts per a presenta al Pep
i llegir el conte.
-
20 minuts per a fer el debat.
-
5 minuts per a acomiadar-se del Pep i posar-se en final per anar a classe.
|
Material, recursos i lloc on es realitzarà
|
Materials i recursos.
-
La
titella, el Pep.
-
El
clàssic adaptat, Moby Dick.
Lloc.
Biblioteca de l’escola
Mediterrani de Campclar.
|
Avaluació
|
·
Argumentació raonada.
·
La participació dels nens i nenes.
·
Solidaritat entre ells i elles.
·
El respecte del torn de paraula entre companys a
l’hora de expressar les seves idees i opinions.
|
Observacions
|
|
ACTIVITAT 3
Suscribirse a:
Entradas (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario